داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

کتاب داستانک در نمایشگاه الکامپ

 گزیده ای از داستانک های این وبلاگ در قالب یک کتاب با عنوان داستانک‌ها منتشر شده و در غرفه بلاگ‌اسکای عرضه می‌شود. از دوستان داستانک‌نویس و همچنین دوستان داستانک‌ننویس دعوت می‌کنیم از این غرفه دیدن کنند و کتاب خودشان را به رسم یادبود دریافت کنند. 

  

کتاب داستانک ها 

زمان شنبه ۲ آذر ۱۳۸۷ تا سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ از ساعت ۱۰صبح تا ۵ عصر 

مکان نمایشگاه بین المللی تهران سالن ۳۵ غرفه ۶ (۶/۳۷)  

نظرات 12 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 http://www.links.rahpuyan.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید برای من باعث افتخاره اگر شما هم مایل به تبادل لینک با سایت من باشید.
اگر مایل بودید سایت من را با عنوان " تالار گفتمان رهپویان ایران " به آدرس www.rahpuyan.ir/index.php و یا " تبادل لینک با رهپویان " به آدرس www.links.rahpuyan.ir لینک کنید و بعد با مراجعه به www.links.rahpuyan.ir از طریق ارسال لینک وبلاگ خود را با هر عنوان و توضیحی به ثبت برسانید. لینک شما حداکثر ظرف 24 ساعت تایید خواهد شد در صورتی که هر دو لینک بالا را در وبلاگ خود قرار دادید آدرس وبلاگ خود را یک بار در لینک های روزانه و یک بار در لینک های ثابت سایت www.links.rahpuyan.ir به ثبت برسانید
متشکرم

شرط می‌بندم این دوست محترم وبلاگ ما را نخوانده
البته شرط نمی‌بندم چون شرط بندی حرام است!

حسین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 http://www.efs.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
از راه دور میبوسمت
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
سر بزن واگر از وب ما هم خوشت اومد رو تبلیغات ما کلیک کن
ما بهترین نیستیم و اولین هم نیستیم ولی بهترین ها را برای شما گرد آ وری کرده ایم

این نظر هیچ ربطی به داستانک ندارد. مطمئنا این دوستمان هم داستانک ها را نخوانده

سعید یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:52 http://minifictions.blogfa.com

آقای توکلی عزیز سلام...
من در اوج امتحان های میان ترم قرار دارم... یک دونه کتاب هم برای من کنار بگذارید لطفا...

چشم یکی برای شما کنار گذاشتیم. البته این کتاب اصلی نیست. این کتاب صرفا برای نمایشگاه چاپ شده.

حسین محمدی نصرآبادی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:53 http://www.kntu.blogsky.com

سلام علیکم
کتاب رو گرفتم ، انشاءالله همه اش رو خواهم خواند
موفق و سربلند باشید

به این می‌گن طرفدار داستانک!

علی اشرفی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 http://dokkan.blogsky.com


بابا ایول!
دستتون درد نکنه. عجب کتاب شیکی!
مرحبا.
حسابی آبروداری کردید. خدا گردآوردنده و صفحه‌بند و طراح جلدش رو برکت بده.
خدا حفظش کنه. خدا بچه‌هاشو واسش نگه داره

خدا کمی انصافشو زیاد کنه! قیمت‌هاش رو کم!

ساما دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 http://mateel.blogfa.com/

من بر خلاف نظرات قبلی هم این پست را خواندم هم پست های قبلی را .
انصافا" احـــــــــــــــــــــــــــــــــــسنت".
من داداشمو می فرستم

منتظر شما بودیم. اما نیامدید. به هر حال کتاب در دفتر بلاگ اسکای موجود است. هر زمان وقت کردید تشریف بیاورید
خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، واحد ۳۷۴

سپیده دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:32

سلام
من هم از این کتاب میخوام
اما فرصت رفتن به نمایشگاه رو ندارم
چرا این نمایشگاه اخر هفته نیست ؟

آدرس دفتر بلاگ‌اسکای را بلدید؟ خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، برج بهار، واحد ۳۷۴
اگر از این طرف‌ها رد می‌شدید سری به ما بزنید. حتما کتاب تقدیمتان خواهد شد

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:12 http://www.kntu.blogsky.com


سلام سلام سلام.
صدتا سلام به قشنگی همین کتابه *داستانک ها* که جلوی دستمه
فکر کنم این کتاب قشنگ جزء اولن کتاب هایی بود که با شور و ولع ، اون هم یک روزه ، برای رفع خستگی خوندمش
احساس های بسیار قشنگ و متفاوتی بهم دست داد هنگام خوندن این کتاب قشنگ.
شکلک های این احساسات رو هم اول نظرم بین دو تا شکلک نقابدار گذاشتم
خلاصه بگم که ، تبریک میگم ، هم به شما هم به مدیریت همکلاسی با این سلیقه ی قشنگ
هر موقه وژن دیگه ای از کتاب ، یا نسخه ی اصلیش ، آماده شد به من خبر بدین که از همین الان منتظر خوندش هستم
بخاطر همین احساسات قشنگی که هنگام خوندش به آدم دست میده.

موفق و سربلنـــــــــــــــــــــــــــــــد باشید.

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:15 http://www.kntu.blogsky.com

آخ یه چیزی یادم رفت بگم
طرح کتاب ، طرح روی جلد ، نوع چینش مطالب و خلاصه کل کتاب ، خیلی قشنگ بود
عمرتون با عزت باد

ممنون از لطف شما

هپلی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:33 http://dastanak.net

کتاب ؟

داستانک ؟

کو ؟

کی ؟

کجا ؟

اینجا کجاست ؟

اینا کین ؟

صهیب عبیدی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 http://www.eqtisad.co.cc

سلام.

من هم از جمله داستانک نویسان این گروه ام ولی در ایران اقامت ندارم.

چگونه میتوانم یک کتاب داستانک را بدست بیاورم؟

ممنون.

راستش الان راهی به ذهنم نمی رسد. ولی حتما برای شما کتاب را نگه می‌داریم تا هر وقت توانستیم تقدیمتان کنیم

سپیده دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:39

سلام
مرسی از بابت کتاب

کتاب رو که ورق میزنی چند نتیجه ی بسیار مهم میشه گرفت :
1.چه معنی میده هرچی میگم عمل کنم ؟

مثلا این همه هوار میکشم این داستان هست و اون داستان نیست و داستان چند خط و چند کلمه باشه و نباشه و نقطه ی اوج و از این حرفا ... همه مال شما هاست نه مال من* !!!!!!!!!!!!!!

2. نظراتتون رو واسه خودتون نگه دارید من به داستانک ها م دست نمیزنم !!

مثل ایراداتی که اومدید و گرفتید و منم حرفتون و تایید کردم اما بازم به روی خودم نیاوردم و نمیارم و هر هر !!

3.اخی چه جالب !! داستانکای یک صفحه ایم هم چاپ شد !!
4. ایول چه جلد شیکی

5.نتایج دیگه هم باشه واسه کتاب بعدی


* من ، در تمام موارد بالا میتونه به معنی شخص شما هم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد