داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

استاد

هر چه میگفتند او نمیدانست...

و حالا خودش هر چه میگوید کسی نمیداند...

نظرات 6 + ارسال نظر
باشگاه جوانان مهر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:25

سلام
در فراخوان مسابقه داستانک نویسی "جامدادی" برای آشنایی مخاطبان با چند نمونه داستانکُ از داستانک های ابتهاج عبیدی و نرگس و هپلی استفاده کرده ایم.

می توانید برای مشاهده فراخوان به آدرس
http://jamedadi-mehr.blogfa.com/
مراجعه نمایید

با تشکر
باشگاه جوانان مهر آستان قدس رضوی- مشهد

مسعود پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:58 http://www.azad0631.iranblog.com

میتونیم تبادل لینک کنیم.شما من رو با این عنوان بلینکید .کلیک نکنی نصف عمرت به فناست.
راستی چرا تو وبلاگتون تبلیغات نمیگزارید.

احمدنژاد چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:59

خیلی عالی بود
از کارهای دیگرتان این یکی را بیشتر دوست دارم

سپاسگذارم. لطف شماست!

ساناز چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:02 http://suny13.blogfa.com

خیلی عالی ابتهاج لذت بردم
با همه ی ویژگی های یه داستانک خوب
اینجا بازم اسم داستانو الله بختکی انتخاب کردی میتونستی یه چیز طنز آلود بزاری
فکر کنم قشنگ تر بشه
نمیخوام جسارت کنم
وگرنه چندتا پیشنهاد داشتم واسه اسم

تشکر بار دیگر ساناز جان
البته پیشنهاد های شما را حتما در پستهای بعدی در ذهن خواهم داشت.

مل مل چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:29

فاطمه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15

سلام . این اولین باره به وبلاگ شما اومدم و یک انتقاد و یک تعریف دارم
تعریف = فوق العاده است که جوانای ایرانی این قدر اهل ادبیات هستند و یک همچنین وبلاگی دارند
انتقاد= بعضی از نوشته هاتون با معنی نیست و چرا اینقدر کوتاهه مگه اس ام اس است .
راستی من عاشق ادبیات و داستان نویسی هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد