داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

مه

 

داشتم تو خیابون تنهایی راه میرفتم 

 

هوا یهو مه آلود شد و ترسیدم دیگه قدم بردارم 

 

واسه همین نشستم رو زمین تا مه بر طرف بشه 

 

وقتی مه از بین رفت دیدم بغل دستم یه خانم نشسته  

 

پرسیدم : شما ؟!! 

 

گفت : من همسرتم دیگه ٬ یادت رفت ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی توکلی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:41 http://dastanak.blogsky.com

داستان خوبیه! فقط یک نکته:
«وقتی مه از بین رفت دیدم بغل دستم یه خانم نشسته بود»
زمان فعل «نشسته بود» با بقیه متن هماهنگ نیست. بنویس :«وقتی مه از بین رفت دیدم بغل دستم یه خانم نشسته »

علی اشرفی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:04 http://dokkan.blogsky.com


این هوای پاییزی چقدر دوز عشقولانگی داستان‌ها را بالا برده!

به نظرم داستانک خوبی نیست. فقط توصیف یک حادثه‌ی نه چندان غافل‌گیر کننده است که من هر قدر کوشیدم نتوانستم لایه‌ی زیرین آن را پیدا کنم.

یعنی چی؟ وقتی مه برطرف شد، مرد، زنش را نشناخت؟!
خوب چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ ببخشید اینقدر عوامانه می‌پرسم، ولی واقعن چه نتیجه‌ای پشت این حادثه‌ی نسبتن ماورائی وجود دارد؟
لطفن بی‌زحمت مرا راهنمایی کنید.

داستان داره ازدواج رو توصیف میکنه

به بیان یکی از دوستانم که تازه ازوداج کرده و بهش گفتم چرا اینکار رو کردی ؟
در جواب گفت

مثل این میمونه که تنهای داری توی مه قدم میزنی و وقتی مه برطرف میشه میبینی دست یکی تو دستته

منظور این نیست که زنش رو نشناخته !

منظور اینه که نفهمید چی شد ٬ یهو چشم باز کرد دید متاهل شده

-----------------------------------------------------------------------------
راستی نمیخواستم این نظرو تائید کنما

علی اشرفی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:25 http://dokkan.blogsky.com


اتفاقن توضیح خیلی خوبی بود.
ولی واقعن، من، از خود داستان این رو نفهمیدما. ولی توضیح به جایی بود. حالا بیشتر از داستان خوشم آمد.

خیلی لطف فرمودید که به نظر بنده عنایت فرمودید.
انشاءالله جبران می‌کنیم. خیلی شرمنده شدیم.

سحر یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 http://sahar.blogsky.com

متشکرم
ببخشید که من فقط تشکر می‌کنم می‌کنم آخه وقتی خوشم میاد دیگه نظرم نمیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد