داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

گلایه

 

سلام

بسیار جای تشکر داره که  آقای اروج زاده به فکر وبلاگ داستانک هستن

من خودمو کُشتم و از همون اول داشتم همینو می گفتم !(از۶ماه پیش)

و 

البته از حق نگذریم آخرین پستشون که مربوط به وبلاگ بود دقیقا به  ۴ ماه پیش برمیگرده !!!! 

 (http://www.dastanak.blogsky.com/?PostID=36)

حالا حساب کن که همون ۴ ماه پیش دوباره بحث درباره وبلاگ و موضوع و نحوه پست دادن

داغ شد  (و دیگر هیچ.... )

نه مهر تائیدی ! نه دلگرمی ! نه انتقادی ! نه پیشنهادی ! ( غیراز ۲نفر از دوستان نویسنده)

http://www.dastanak.blogsky.com/?PostID=40

البته آقای اروج زاده بقول خودشان

 

 خودم وبلاگ را نه‌تنها رها نکرده‌ام بلکه آن را می‌بینم و مدام نوشته‌ها و بحث‌های ییش‌آمده را می‌خوانم و بشخصه به ادامه آن علاقه‌مندتر شده‌ام.
 

(جای شُکرش باقیست که علاقه مندی همچنان باقیست !)

ایکاش من هم نقد ها و گلایه های خودمو توی وبلاگ مدیران میگفتم که حداقل جوابی بگیرم !


بشخصه وقتی پستی میدم انتظار دارم که نظر سایر دوستان رو درباره اون بدونم ولی وقتی

درعرض ۲ روز ۷ تا پست دیگه روش میاد و کسی هم حوصله نداره بره توی آرشیو بنظر خودتون

کسی نظر میده ؟

البته این خیلی خوبه که همه دوستان علاقه مند شدن و دارن کار میکنن ولی باید یه فکری هم

برای این قضیه کرد


مثلا این پست رو ببینین

 http://www.dastanak.blogsky.com/?PostID=97 ٬ خب هرکسی

میفهمه که این پست از اون Offline های زیبای عشقولانه ای است که وقتی Messenger

خودتونو باز می کنین می بینین ! (که برای من هم اومده بود)

حالا قضاوت کنین جای این Offline  باید توی وبلاگه داستانک باشه ؟

این از نظر من توهین به نویسندگان داستانک هستش !


وقتی تعداد اعضا زیاد میشه ٬ اعمال سلیقه هم به همون نسبت زیاد میشه

و وبلاگی که سلیقه ای بشه چی میشه ؟

حدس بزن

حالا در هر صورت من که از همون اول یا علی گفتم و تا آخرش هستم

ولی به امید اون روزی هستم که ..........

بگذریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد