داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

سیندرلا

 

 

 سیندرلا گفت: بی خیال بابا. هر دفه این کفشو میاری منم خر می شم دوباره زن پسر پادشاه می شم.
وزیر اعظم گفت: ضعیفه بپوش! قصه رو خراب نکن.
سیندرلا: چرا حرف زور می زنی؟
وزیر اعظم: ای فمینیست بیچاره معلوم الحال!
سیندرلا: بابا اون یه چیز دیگه ست!!!  من می گم قصه ات تکراری شده...

- بعدشم کفش بلور و انداخت تو مستراح.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هپلی سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:23 http://happali.blogsky.com

همسایه

یه پیشنهاد برات دارم !

وقتی یه پستی میزاری ٬ یکی از عوامل زیبایی اون و بهتر درک کردن مطلب اینه که

سعی کنی با پاراگراف بندی و جدا کردن سطر ها و شروع اونها از اول خط ٬ مفهومه

جدا بودن رو برسونی

مثلا اگه دقت کنی وقتی من یه پست میزارم که از زبان ۲ نفر است یا دانای کل است

با رنگ یا - یا -- مشخص میکنم

این پست شما زیباست ٬ ولی کسی که داره میخونه محاوره ها رو بین ۲ نفر فقط تو یه

خط میبینه که برای خواننده زیاد خوشایند نیست

حالا این نظر منه ! شاید دیگران موفق من نباشن

-----------------------------------------------------------------------------------------

سیندرلا گفت: بی خیال بابا. هر دفه این کفشو میاری منم خر می شم دوباره زن پسر پادشاه می شم.

وزیر اعظم گفت: ضعیفه بپوش! قصه رو خراب نکن.

سیندرلا : چرا حرف زور می زنی؟

وزیر اعظم : ای فمینیست بیچاره معلوم الحال!

سیندرلا : بابا اون یه چیز دیگه ست!!! من می گم قصه ات تکراری شده...



-بعدشم کفش بلور و انداخت تو مستراح؛ رفت زن بیل کلینتون شد.

راستش من خودمم با این موضوع، مسئله دارم. فقط مشکلم اینه که فکر می کنم وقتی یه داستان یا داستانک رو توی کتاب می خونیم - یا حالا هر حالتی غیر از وبلاگ- از اختلاف رنگ یا مثلا فونت نمی تونیم استفاده کنیم. اما این که عوض کردن سطر خوندن رو راحت تر می کنه معقوله.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد