داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

نکست استیشن شوش

نکست استیشن شوش؛
قطار مترو ،ایستگاه  ترمینال جنوب رو ترک می کنه و به سمت ایستگاه شوش در حال حرکته؛ سیستم صوتی قطار اعلام می کنه : "ایستگاه بعد شوش نکست استیشن شوش" این آخری رو با لهجه شیرین فارسی می گه .تا اگه احیانا مسافرخارجی تو قطاره متوجه بشه.بعضیها خنده شون می گیره.چندتا از مسافرهای قطار شهرستانی هستند که باروچمدان هاشون فضای داخلی واگن رو اشغال کردند.فضای بیرون که مملو از ریل و پارتیشن های بتونیه پر از برف و سفید پوشه.قطار تقریبا به ایستگاه شوش نزدیک میشه که ناگهان صدای شدید شکستن شیشه همه رو نگران می کنه .سنگ پرانها تابحال خسارتهای زیادی رو به قطارهای در حال حرکت و مسافرین آنها وارد کردند. یکی از همون مسافرهای شهرستانی قطارکه زن حامله ای بود ،از ترس غش می کنه.داخل واگن قطار پر از همهمه و التهابه و همه ترسیدند.همه نگران حال زن حامله اندمامورین قطار ایستگاه شوش که متوجه موضوع می شند تصمیم می گیرند دوتایشون رو تو ایستگاه از قطار خارج کنند.زن حامله رو با آمبولانس می برند و پسرک شیطون موبایل بدست رو بدلبل ترساندن مردم با زنگ موبایلش که صدای شکستن شیشه بود را تحویل پلیس می دند.نکست استیشن مولوی...

http://www.s-p-r.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
م ی ث م شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:56 http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~
انصافآ موبایل اومد اممممما فرهنگش نیومد ! هنوز هم بعد چند سال خیلیا تا میشینن یه جایی فک میکنن الان باید اهنگ گوش کنن !!!

موج جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 http://vojdani.blogsky.com

سلام امید آقا!
به وبلاگ داستانک خوش آمدی.
من در مورد رعایت قواعد نوشتاری کمی حساس هستم. این است که با اولین نگاه به داستانک شما٬ متوجه خطاهایی از این دست می شوم. اگر این خطاها اصلاح شوند٬ نوشته بیشتر به دل می نشیند و خواننده را راحت تر به دنبال خود می کشاند.

اما خود داستانک٬ موضوع به روزی دارد. همین هفته که با دوستم می رفتیم دانشگاه٬ متوجه "نکست استیشن" گفتن های خانم گوینده ایستگاه های مترو - آن هم با لهجه شیرین فارسی -شدیم و کمی هم خندیدیم.

همان طور که آقا میثم اشاره کرده اند٬ داشتن فرهنگ استفاده از موبایل امری ضروری است که بعضی ها - از جمله پسرک شیطون داستانک شما - هنوز در جذب آن ناموفق بوده اند.

موفق باشید!

محمدمهدی آرتین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 http://www.arteen-rap.persianblog.ir

سلام سلام سلام.....
اومدم با یه پست جدید.....
عید نوروز نزدیکه و ما یه آهنگ خوندیم به نام
{عید نوروز} به نظرم دانلود کنی پشیمون نمیشی
عید نوروز خودتون رو با آهنگ شاد و دوست داشتنی ما زیبا تر کنید...!
خوانندگان:
محمدمهدی آرتین
مهدی سایلنت
مسعود طاها
وحید رضا
شعر مثل همیشه از محمدمهدی آرتین...!
کاری از بچه های شوش دانیال {ع}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد