داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

داستانک

وبلاگ گروهی داستانک‌نویس‌های ایرانی

بهترین داستانک عاشقانه

گفتم: «داری زیاده­روی می­کنی. فردا روز کاری­یه ها.»

خندید و تن عرق­کرده و کرخش را روی تخت کنارم ولو کرد. سیگاری گیراند. تا بیاید پک دوم را بزند، گفتم: «بگو دیگه؛ چیه هدیه­ی مخصوصِ مخصوصت که می­گفتی؟»

گفت: « تا سیگارم تموم می­شه، بمون تو خماریش.»

بش سقلمه­ای زدم و گفتم: «میدونی که؛ ما ونوسی­ها بدمون می­یاد منتظر بمونیم.»

پوزخندی زد، بلند شد و در تاریکی رفت توی هال. برگشتنی، انگار چیزی توی دستش بود. یک تکه کاغذ. نشست روی لبه­ی تخت. گفت: «امروز بهترین داستانک عاشقانه­ی عمرم رو کشف کردم. همینجور اتفاقی تو یه کتاب راجع به عرفان. نوشتمش این تو. ولی خب از برم.»

گفتم: «داستانک قدیمی؟ از کیه؟»

لحظه­ای صورتش روشن شد. انگار که حرف مرا نشنیده باشد، گفت: «مجنون را گفتند: "ابوبکر فاضل­تر یا عمر؟" گفت: "لیلی نکوتر."»

نظرات 4 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 http://suny13.blogfa.com

شما آخرش نویسنده ی خوبی هم نشین
یه معتاد فاب میشین...
از طرف وبتون واسم دعوتنامه اومده ،نوشته هامو کجا ارسال کنم؟اصلا مدیرش کیه؟

سلام، جواب رو رو سایتت می ذارم.

نسیم شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:40

سلام چه طوری هاها

ارزو یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:48 http://shoroooooo

براتون متاسفم من جایی شمابودم توهین نمی کردم درست شیعه هستم ولی اینادوستان وداماد |یامبر بودن متاسفم که به داماد علی توهین می کنی متاسفم که به کسی توهین می کنی که اسلام رو انتشارداد متاسفم به شوهر ام کلثوم دختر علی وفاطمه توهین میکنی متاسفم که به کسی که رفت برای علی خواستگاریی توهین می کنی وکسی که برای خوبیش آیه اومده متاسفم برات

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:10

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخلللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییی مسخره بودددددددددددد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد